Naloge in pristojnosti
Naloge in pristojnosti
Občinska uprava Občine Majšperk je enovita uprava. Ni razdeljena na oddelke temveč rešuje upravne zadeve z vseh področij skladno z Zakonom o lokalni samoupravi.
Sprejemna pisarna in tajništvo
Nataša Letonja
02 795 08 30
natasa.letonja@majsperk.si
- sprejem in odprava pisemskih pošiljk in paketov,
- sprejem strank in pomoč pri izpolnjevanju vlog,
- pomoč in koordinacija uredniškega odbora glasila Majšperčan,
- opravljanje nalog za županjo Občine Majšperk.
Premoženjsko pravne zadeve
Tatjana Varžič Korez
02 795 08 35
tatjana.vkorez@majsperk.si
- preverjanje in pripravljanje pogodb in splošnih aktov za občinsko upravo in občinski svet,
- spremljanje sprejemanja zakonov in drugih aktov, ki vplivajo na delovanje občine,
- vodenje in odločanje v zahtevnejših upravnih postopkih,
- izdelava pravnih ocen posameznih dejanj organov občine,
- skrb za kadrovske zadeve in izobraževanje,
- varnost pri delu,
- pripravljanje dokumentacije za reševanje sporov na sodiščih in izvensodna poravnava sporov,
- pripravljanje gradiv za občinski svet in njegova delovna telesa s svojega delovnega področja,
- vodenje postopkov v zvezi z javno zasebnim partnerstvom
- usklajevanje in koordiniranje dela občinskega sveta,
- organiziranje volilnih opravil in referendumov,
- opravljanje strokovnih, organizacijsko-tehničnih in administrativnih zadev za občinski svet in njegova delovna telesa.
Finance in družbene dejavnosti
Marjeta Bombek
02 795 08 33
marjeta.bombek@majsperk.si
- izdelava proračuna, zaključnega račun in izvedba izvrševanja proračuna,
- finančno materialno poslovanje občine,
- računovodstvo, knjigovodstvo in obračun plač ter nadomestil,
- sestavljanje in vodenje premoženjske bilance,
- pospeševanje razvoja gospodarskih dejavnosti (turizem, obrt, podjetništvo in kmetijstvo),
- izdelovanje predlogov za uvedbo občinskih davkov in taks,
- spremljanje in analiziranje gospodarstva v občini,
- planiranje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja in področja prihodkov občine,
- pripravljanje in uresničevanje aktov občine v zvezi z ustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstva, otroškega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, športa in rekreacije ter socialnega skrbstva,
- pripravljanje, uresničevanje in pospeševanje programov razvoja zdravstva, otroškega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, športa in rekreacije ter socialnega skrbstva,
- organiziranje mreže zdravstvene službe na primarni ravni, lekarniške dejavnosti,
- delo z mladimi,
- svetovanje občanom glede pomoči družini na domu, občinske socialne pomoči,
- skrb in nadzor nad vzdrževanjem objektov in osnovnih sredstev preko javnih zavodov na delovnem področju oddelka,
- spremljanje uradnih objav, razpisov in natečajev za pridobitev sredstev s področja družbenih dejavnosti,
- planiranje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
- vodenje upravnih postopkov,
- pripravljanje gradiv za občinski svet in njegova delovna telesa s svojega delovnega področja.
Okolje, javna infrastruktura, zaščita in reševanje
Darko Rejec
02 795 08 34
darko.rejec@majsperk.si
- neposredno organiziranje izvajanja gospodarskih javnih služb: vzdrževanje javnih cest in javnih poti, odvajanje in čiščenje odpadnih voda, distribucije pitne vode, odvoz odpadkov, urejanje javnih parkirišč, plakatiranje,
- nadzor nad izvajanjem gospodarskih javnih služb, ki jih izvajajo javna podjetja in koncesionarji,
- koordinacija nalog Civilne zaščite,
- urejanje javnega prometa v občini,
- urejanje javne komunalne opreme,
- odmera komunalnih taks,
- pripravljanje gradiv za občinski svet in njegova delovna telesa s svojega delovnega področja,
- urbanistično planiranje in načrtovanje,
- vodenje prostorskih katastrov občine,
- nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora,
- izdelovanje podlag za obračun nadomestil za uporabo stavbnega zemljišča,
- zbiranje podatkov za statistično in analitično obdelavo,
- vodenje upravnih postopkov,
- planiranje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja.
Dokumenti, priloge
Klikni tukaj za prikaz prilog